23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

”Reklamer – nej tak ordningen” skal evalueres

De eksisterende retningslinjer for adresseløse forsendelser – også populært kaldet ”nej tak ordningen” – skal nu evalueres i henhold til den gamle aftale.
























http://www.danskerhverv.dk/Nyheder/Sider...



I den seneste retningslinje om ”nej tak ordningen” blev det besluttet, at den skulle evalueres efter to år, skriver Dansk Erhverv. Derfor har Forbrugerombudsmanden indkaldt Dansk Erhverv og de øvrige parter til møde i forhandlingskredsen for at drøfte, om der er behov for at ændre den gældende retningslinje. Dansk Erhverv er generelt tilfredse med den eksisterende retningslinje. Den har nu været i gang i to år, og det er Dansk Erhvervs erfaring, at ordningen fungerer effektivt og er let at bruge for både forbrugere og virksomheder. Derfor mener Dansk Erhverv ikke, at der er behov for væsentlige ændringer. Stort set alle danskere kender i dag til ”reklamer – nej tak” ordningen (96 pct. af befolkningen). Originalartikel:
BREAKING
{{ article.headline }}
0.156